Popis inzerátu

21.12.2017 09:06 Informace: Pravá ruka obchodního referenta, vyřizuje pro něj běžnou administrativní agendu. Obsluhuje kancelářskou techniku: kopírování, tisk i faxování. Na poradách a jednáních pořizuje zápisy. Zajišťuje objednávání a evidenci kancelářských potřeb. Sleduje a eviduje veškerou příchozí a odchozí firemní korespondenci. Požadujeme: SŠ vzdělání obchodního, ekonomického směru. Aktivní znalost anglického nebo německého jazyka. Schopnost jednání s lidmi, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost, odolnost vůči stresu, zájem učit se novým věcem, výhodou praxe v oboru s hutním materiálem (není podmínkou). Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou, 40 hodin týdně.

Zobrazit celý popis
20 000 Kč
Petra Hochmannová offline Hodnocení 0% (0) Udělit hodnocení Zobrazit telefonní číslo
Načítání mapy ...
ID: 5068    22 zobrazení   Ostrava, okres Ostrava-město
Podobné inzeráty
Poptávka - 13.4.2019 12:35
Dohodou
Nabídka - 17.7.2019 11:05
15 000 Kč
Nabídka - 11.3.2021 11:36
Dohodou
Nabídka - 15.2.2021 19:51
Dohodou
Nabídka - 19.3.2019 17:12
Dohodou
Nabídka - 22.5.2017 12:16
12 000 Kč
Nabídka - 25.10.2018 08:15
150 Kč
Nabídka - 11.6.2020 10:47
Dohodou
Poptávka - 24.2.2019 12:06
Dohodou
Nabídka - 18.8.2018 20:51
Zdarma